رشد 103 درصدی قبولی اتکایی "معین" در مقایسه با 3 ماهه سال گذشته

بیمه اتکایی ایران معین در سه ماهه نخست سالجاری با 103 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 155 میلیارد تومان حق بیمه قبولی اتکایی محقق و در مقابل 15 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین، ترکیب پرتفوی قبولی "معین" در مدت مورد بررسی نشان می دهد همانند سنوات گذشته با هدف متناسب‌سازی پرتفوی قبولی، رشته های آتش سوزی با 38 درصد، مهندسی با  19درصد، هواپیما با 9 درصد و  نفت و انرژی با 8 درصد دارای بیشترین حجم قبولی بوده و در نتیجه  مدیریت بهینه ریسک، رشته‌های درمان و ثالث کمترین سهم را دارند. 

 

این شرکت 1250میلیارد تومانی که همچنان عنوان دار بزرگترین شرکت اتکایی از منظر سرمایه ثبتی در میان 6 شرکت دیگر اتکایی است، با اتکاء به سرمایه موجود از مزیت‌های متعددی چون افزایش ظرفیت نگهداری اتکایی و افزایش پرتفوی سرمایه‌گذاری بر اساس حد نصاب‌های آئین نامه سرمایه‌گذاری بیمه مرکزی، برخوردار است.

 

"میعن" در 1402

 

شرکت بیمه اتکایی ایران معین با آنکه در سال 1400 بنا به تصمیم سهامدار عمده از جنرال به اتکایی تغییر مأموریت داد ولیکن به پشتوانه  10 سال فعالیت در حوزه اتکایی توانست موقعیت جدید را مدیریت کرده و موفق عمل کند، کسب 618 میلیارد تومان حق بیمه قبولی اتکایی در سال 1402 با رشد 123 درصدی نسبت به مدت مشابه از آن نمونه است.

 

"معین"، با لحاظ چشم انداز بیمه‌گر اتکایی منتخب، مورد اعتماد و چابک در بازار بیمه کشور و فعال در بازارهای بین المللی با حفظ ثبات و پایداری مالی "، درصدد است همراستا با هدفگذاری مذکور سهم 16 درصدی خود از پرتفوی شرکت‌های اتکایی را افزایش داده و در بازار اتکایی حضور پررنگ تری داشته باشد. 

برچسب ها:
لینک کوتاه :
https://bimc.ir/n/673afc8b8f